Tuesday, February 11, 2014

Lumi sula ära...

 Ma olen viimasel ajal koguaeg mega väsinud. Ehk on see sellepärast,et ma olen viimased nädal aega haige olnud. Eelmine nädal oli viirus,nüüd on palavik ja suht kehv enesetunne. Ohatis on ka huulele tekkinud,CHEERS. -.- Kooli pole ka eriti jõudnud. Eelmisel nädalal olin ainult esmaspäeval koolis. Täna jälle puudun. Kas keegi teeks palun magicut,ja parandaks minu enesetunnet? :D
 Vanematega pole ka läbisaamine viimasel ajal eriti kiita. Aga mis ma sinna ikka parata saan? Võin ju üritada,lõpptulemus on ikka null. Vahepeal saan nendega suht normaalselt läbi,aga mitte kauaks. Ma ei tea,mis toimub. Koolis läheb enamvähem. Välja arvatud vene keeles. Ma ei saa mitte midagi aru sellest,iga kuradima tund teen margi maha. :D Kõik ütlevad,et õpi,siis saad tunnis aru,ja teed need tööd ka normaalse hinde peale ära. Kunagi,kui ma KG-s käisin,rääkis õpetaja,et matemaatika on nagu maja ehitamine. Kui sa alguses ei õpi,ei saa sa tulevikus ka järje peale. Maja ehitamisega on ju sama lugu,et kui sa vundamenti ei ehita,kukub maja kokku. Minul võib matemaatika asemele panna vene keele. Matemaatikast saan ma aru isegi,kui ma üritan. Vene keele suhtes olen ma suhteliselt alla andnud juba. Kuid eks peab ennast ikka kokku võtma,kasvõi konsultatsiooni peaks minema. 
 Üleüldse võiks juba suvevaheaeg olla,nii kopp ees juba sellest koolist. Oh,mul on nii palju plaane juba suveks. :D Kuna mul õhtuti und ei tule,siis ma mõtlengi tavaliselt suve peale,et kus ma ära käin ja mis ma üldse teen jne. Hetkel on mul plaanis tööle minna. Tänu ühele inimesele on mul PEAAEGU töökoht olemas juba. Ütleme nii,et minu jaoks on see kuskil 80-90% kindel,et sinna saan. Kuna paps pole ikka veel töökohta leidnud,siis kavatsen topelt tööd teha,kuna suvel ei tahaks eriti raha pärast põdeda. Muidugi ei kavatse ma terve suve tööl olla. Vähemalt nii arvan ma hetkel. Tahaks veits suve nautida ka. 
Soomes tahaks veel ära käia jne. 

 Ma avastasin,et mul on sünnipäev varsti. Jee,sweet 15. :)

Vabandust,et ma pole ammu bloginud,üritan nüüdsest rohkem sellega tegeleda. :)

#Päikest
Tõnis ütleb ka tsau teile :D (Tõnis,ära maha löö...) 

2 comments:

  1. Asi ei piirdu ainult maha löömisega. :) Parimat soovides käi per*e :)

    ReplyDelete