Friday, February 14, 2014

EXCITED! :)

 SUPERHÜPER MEGA LAHEDAT SÕBRAPÄEVA TEILE,KALLIKESED! :) 
 
 Tänane päev on niiii mõnus olnud. Inimesed kõndisid vastu,naeratus näol,soovisid head sõbrapäeva,ei tusatsenud jne. Kui oled kohas,kus kõik on õnnelikud,siis paratamult oled sa ise ka õnnelik. Koolis oli mega tore. Minu ja Riinu lemmik oli vist fotonurk,koguaeg passisime seal ja tirisime kellegi endaga pildile. :D Suht sad on see,et mul IKKA VEEL ohatis,aga ma loodan,et see ei rikkunud pilte ära. Muidu oli täitsa chill värk. 
 Mul oli 6 tundi täna,viimane oli kehaline kasvatus. Ilmselgelt ma kehalisse ei läinud sest... Ma ei tea,mulle on nii vastu see tund. Ilmselt selle pärast,et selle õpetajaga pole mul eriti soojad suhted. Aga no eks ma üritan temaga paremini läbi saada,ei viitsi koguaeg sõjajalal kellegiga olla. :D Ja täna oli koolis 3 tööd. -.- Musas,ajas ja eesti keeles. Ma muidugi ei teadnud jälle asjast midagi. :D Eesti keele kt läks küll minu arvates suht hästi. 
 Täna on mul veel plaanis minna Salmele jalkat vaatama,ja ss peale seda Läätsale,Riinu juurde. Olen suht kindel,et õhtu on sama awesome,kui päev oli. Nagunii on,Riinu juurde lähen ikkagi ju. :D 
 Eile käis Riinu linnas. :) Kõndisime suht palju,kesklinnast Maxima ja tagasi,ss chillisime linnas veel jne. Tee peal sai suht deep juttu räägitud. Ma lihtsalt tunnen,et ma saan Heleryni 100% usaldada. Me avastasime eile,et me oleme mingil määral soulmate'd :D (Ja pls ärge hakake nüüd ajama,et alles oli sul ju Kirsike jne,Kirsike oli,on ja jääb alatiseks,see et mul kellegi teisega veel soojad suhted on,ei tähenda,et ma teise inimese unustaks,niiet palun,oma eelarvamused võite endale jätta. :) ) Igatahes,viimane nädal on suht perf olnud. :P (Viimasel ajal olen ma üldse nii positiivsust täis,ei tea mis toimub. Ilmselt sellepärast,et mind ümbritsevad nii toredad inimesed vms. Nii võikski jääda. :) )
 Sain just teada,et tädi Kaire tuleb ka oma kutsaga külla,suht nice,pole ammu näinud teda,jeee. :) 
 Okei,ma üritan homme või ülehomme uuesti kirjutada,tsauki niikauaks. :) 
PS: Sõbrapäeva pildid lisan siia siis,kui need salme pk leheküljele lõpuks üles laetakse. 

2 comments: