Sunday, September 1, 2013

Omnomnom.

Tsauki! :)

Vabandust,et pole ammu kirjutanud,pole lihtsalt sattunud bloggerisse. :(
Vahepeal polegi nagu midagi erilist toimunud,võinoh,mul ei ole enam pooled asjad meeles.:D Aaajah,tondid,nagu me Kirsikesega olime,käisime Mareli sünnipäeval hommikumantli peal linnas ringi:D Ja eile õhtul,mingi 10 paiku läksime oma hommikumantlitega linna peale lollust tegema.Läksime turu taha,seal oli mingi poekäru,siis lasime sellega ringi.Alguses oli Kirsike kärus,pärast mina.Saamatu juht,nagu Kirsike on,suutis ta käru ümber ajada koos minuga.Heleheleheleroosa hommikumantel oli pärast kenasti must. :D Siis suutis Kirsike mingi võõra mehe vana tallinna ümber ajada.No ise on nii geenius,et paneb selle kuhugi kõnnitee peale maha. :D Mees vaatas Kirsikest suu lahti: ''Mida vittu,sa ajasid mu pudeli ümber praegu v?'' Kirsike hakkas naerma ja vabandama,siis tõmbasime jeed sealt.Tagasi vaadates oli see tüüp ikka veel loksi ees,seisis,ning vahtis lolli näoga ringi.Ikka juhtub vahest. :D
Mareli sünnipäev oli kõige meeldejäävam.Empsiga kinkisime talle suure nuku.Vallu vanemad kinkisid nukuvankri,nagu olekski kokku lepitud. :D Ott tuli mulle ja Kirsikesele järgi,ema läks kinki ostma,niiet ta tuli isaga hiljem.Tort oli megasuperhüper hea! (Y) Tort oli number 2 kujuline,kuna tipsu sai ikkagi 2 aastaseks,siis peal oli mingi punane lips,ning roosa mõmmi valge südamegaMingid lilled olid ka peal.Aaa,alla oli Mareli ka roosalt kirjutatud.Ah,mis ma pläran,panen nagunii pildi ju juurde. :DAlguses arvasin,et need kujud on martsipanist,aga hiljem sain teada,et oi näe,suhkrumass hoopis.Alguses oli väike pettumus,kuid kui sööma hakkasin,siis oli päris hea.Ütleks,et isegi parem,kui martsipaniga.Peale salatit,liha ja muud särkivärki ootasin ma 2 tundi,saate aru,2 TUNDI seda kooki,oi issand kui õnnelik ma olin,kui Vallu selle lõpuks lauda tõi.:D Peale torti oli selline tunne,et ei taha enam vähemalt kuu aega magusat.:D Selle jutu peale tahaks 10 sellist torti ära süüa praegu. -.- Selle asemel näksin rosina saia.:D JEEE,Vallu lubas homme meile torti tuua:D Õhtu on kohe poole ilusam nüüd. :D
Tegelt,homme peab kooli minema. :S 7.20 bussipeale,lucky me.Ja alles 9 hakkab see geiss pihta.Edu mulle ss.Veits isegi ootan kooli,kuigi pigem tahaks veel paar kuud suve. :D
13. on Karla sünteri pidamine,nagu ma täna aru sain.13 ja reede. Siis ei tohi pahandust teha,ei hakka 13&reedega jamama parem. :D
Hetkel on jumala tsill olla,joon teed,vaatan telekat,ja kirjutan blogi.Ma olen pro,arvutis ja telekas samal ajal. :D Tegelt peaks mingi tunni aja pärast umbes magama minema,kuna homme on vaja juba kuuest tõusta.Vnoh,pool kuus tegelt,kuna tahan ennast normaalselt korda teha ikka.
Ilusat kooliaastat teile kõigile!
Tsaoki. :P



Pisike muri.veelkord,paljupaljupalju õnne sünnipäevaks,tipsu!:) Mänguväljak on tore koht jeh.:D

No comments:

Post a Comment